Maroc - Casablanca

"Oh, Casablanca? E un zbor greu, incearca sa il schimbi! Pasagerii sunt foarte pretentiosi, cer multe si des si nu vorbesc engleza, iar orasul e periculos, nu poti sa iesi sa vizitezi, nu e foarte friendly", nu, nu, nu...

Recunosc ca m-am uitat pe lista de zboruri ca sa vad ce alte "oferte" mai sunt, dar cum nimic nu se potrivea cu programul meu, am ramas cu Casablanca. Mi-am facut temele de acasa, am cautat pe net informatii despre oras si ce trebuie facut si vazut.

Zborul a fost unul de noapte, de aproximativ 8 ore. M-am simtit norocoasa sa am in echipa 2 romance foarte profi, cu o experienta de peste 3 ani, una dintre ele lucrand in First Class si cealalta Food & Beverage Manager. Ce e interesant la jobul asta este faptul ca intalnesti foarte multi oameni, dar ramai prieten/a cu foarte putini, iar sansele de a zbura cu aceeasi persoana de 2 ori sunt foarte mici. De asemenea, a fost primul zbor la care nu eram eu cea mai noua, cele 2 colege care zburau pentru a treia oara au fost foarte receptive si dornice sa invete cat mai mult, asa ca m-am bucurat sa am ocazia de a impartasi cu ele experienta mea de pana acum.

Parte din ce mi s-a spus e adevarat, doar ca nu e atat de periculos :) Am iesit in oras dupa-amiaza, era destul de placut afara, numai bine de explorat. Cand am surprins ceva frumos, m-am oprit si am facut poze, si in plus am avut cel mai bun ghid turistic, Gabi - Food & Beverage Managera despre care v-am spus mai sus, cu care am fost in Souk (piata lor) si care stia exact unde e cea mai buna paine, cel mai gustos smoothie de avocado si tot ce nu trebuie sa ratez ca si turist aflat pentru prima oara in Casablanca. Lista de acasa nu-si mai avea sens, totul era ca intr-un film.

Pentru mine a fost experienta culinara fantastica, am gustat din mancarea lor stradala, am cumparat cele mai gustoase masline si am baut cel mai fresh fresh de portocale :)





Cornes de gazelles calde, vandute de un domn care asta face pentru a-si castiga existenta si care a fost un exemplu de modestie si bunatate in acelasi timp.

Miros de condimente care mai de care, supa de melci, fructe de cactus, muffin traditional & avocado, o varietate de culori si tentatii culinare, toate la un loc.

Cum totul era negociabil in Souk, mi-am folosit abilitatile de comunicare in limba franceza si am cumparat un portmoneu din piele adevarata, la un pret foarte bun, niste souveniruri si multe fructe proaspete.

Pe seara am mers la un restaurant marocan, unde am baut Morrocan tea si am savurat un lamb tagine exceptional.



 Multumesc Gabi pentru sfaturi si companie, sper sa va fie de folos si voua! :)

Cer senin si soare in priviri,
Madalina

Comments

Popular posts from this blog

Sydney - Australia

Bella Italia - Roma

Ho, Ho, Ho Chi Minh City - Vietnam